2015. október 14., szerda

Psszt!

Hé! Itt vagyok!

Nincs sok időm, nem maradhatok! Nem szabadna itt lennem, mert már keresnek a súlyos következmények. Ha nem mászom vissza gyorsan a mókuskerékbe, meg is találnak!

Csak azért lógtam meg a hétköznapokból, hogy gyorsan elmondjam:

Élesek az érzékeim!
Talán a szerelem csak biológia, és a szenvedély csak a hormonokról szól;
de engem nem zavar! 
A tudat módosul, elérek oda, ahol talán jobban idegen vagyok, mégis jobban otthon érzem magam, mint a józan megfontolások világában.
Kisgyermekkorom apró csalódásai nyilalnak most fájdalmasan a lelkembe, és a dühtől vérben forognak a szemeim, ha arra az elviselhetetlen mennyiségű gonoszságra gondolok, ami körülvesz, és naponta sok ezreket tesz tönkre. 
Fáj, jól esik, örülök, a kezem ökölbe szorul, itt belül égető tűz gyúl! 
Írnám, tenném, énekelném, káromkodnám, ordítanám! 
Engedném, hogy bennem lázadást szítson, anarchiát teremtsen! Végtelennek tűnő Káosz uralkodjon; 

...hogy a végén megteremtse idebent a végtelen Kozmoszt.

És én őket most mind étlen szűk ketrecbe zárom, s a kötelesség lándzsájával fájdalmasan szurkálom.

De magamat fenyegetem:

Lesz egyszer még itt forradalom!

És a harcos érzések a ketrecből, vagy kijönnek, vagy felrobbannak, de akkor téged is a föld alá húznak!

Lesz egyszer még idebent forradalom!

Lesz még; de nem ma...

Ma még az őszi szél zúgásában pihen a csend.
Csendben remél, s jajgat a nyomor. 
Lehunyja súlyos szemét az elnyomás,
az éjszaka kemény, hideg, komor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése